کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

دسته ای دیگر از کارتن های حمل و نقل کارتن های اسباب کشی هستند که با استحکام بالاتر و در ابعاد بزرگتر به صورت 5 لایه تولید می گردند.

کارتن‌های ۳ لایه ضخامت و تحمل وزن بسیار کمی در اسباب کشی دارن و معمولا برای بسته‌بندی وسایل خاص مانند ماسک استفاده می‌شود، نمونه کارتن ۳ لایه نیز کارتن تخم مرغ و پفک می‌باشند.

کارتن ۵ لایه دارای ۵ لایه‌ی مجزا و تحمل بار بالا می‌باشد و از این رو کارتن‌های ۵ لایه مخصوص اسباب کشی منزل و اداره است. نمونه یک کارتن ۵ لایه، کارتن‌های تلویزیون و دستگاه‌های برقی می‌باشد.

ابعاد این کارتن ها معمولا مطابق با وسایل پر مصرف منازل و شرکت ها استاندارد گردیده است.

عمده‌ی اسباب و اثاثیه منزل، ظروف شکستی و دکوری است. به علت حساسیت این دسته از لوازم باید از کارتن‌های سایز متوسط استفاده کرد تا در هنگامه جابه جایی ایمنیِ بیشتری داشته باشند و وزن کارتن‌ها به گونه‌ای باشد که شخصِ باربر بتواند به راحتی و بی‌دغدغه کارتن‌ها را از زمین بلند کرده و جابه‌جا کند، از این‌رو کارتن سایز متوسط بیشترین کاربرد را در میان دیگر سایزهای دارد.

به طور مثال برای اسناد و مدارک ،  حمل لباس ، حمل لوازم خانگی بزرگ که هر کدام مطابق ابعاد کالاهای مورد جابه جایی طراحی و تولید شده اند و مناسب ترین بسته بندی جهت جابه جایی وسایل مذکور هستند.

استفاده از این کارتن ها علاوه بر جلوگیری از آسیب به وسایل در طی حمل و نقل و اسباب کشی، موجب کاهش انتقال میکروب ها و آلودگی ها می گردد.

پیشنهاد میشود برای جابجایی وسایل از کارتن های آکبند تمیز که کاملا سالم و بهداشتی هستند و در هنگام حمل و نقل از ایمنیِ بهتری برخوردار هستند استفاده کنید.
کارتن های دست دوم معمولا قیمت ارزان‌تری دارند اما به علت استفاده در اسباب کشی و جابه‌جایی در گذشته، مقداری از کیفیت و استحکام خود را از دست داده اند

کارنوپک با استفاده از به روز ترین ماشین آلات و دستگاه ها به صورت تخصصی کارتن ها پست و اسباب کشی را تولید و عرضه می نماید.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش همین حالا با کارنوپک تماس بگیرید.