برای صادرات باید از چه نوع کارتن هایی استفاده کرد؟

کارتنهای صادراتی باید دارای ویژگی های زیر باشند:
_ استحکام بسیار بالا
کارتن های صادراتی با توجه به طی کردن مسافت طولانی ، جابه جایی زیاد در مرزها و مقصد ، حساسیت بالای کشورهای خریدار به سالم بودن محصولات باید از استحکام بالایی برخوردار باشند به همین جهت ما از کارتن های سه لایه c فلوت و پنج لایه bc یا be یا ce فلوت با استحکام بسیار بالا و مقاوم در برابر رطوبت ، گرد و غبار و ضربه را تولید می نماییم.


_ طراحی خاص و جذاب
با توجه به رقابتی بودن صادرات مواد غذایی طراحی جذاب و شکیل در تولید کارتن های صادراتی نقش بسیار مهمی ایفا می کند که ما با در اختیار داشتن کارشناسان طراحی خبره این امر را برای مشتریان میسر نموده ایم.
_ ابعاد متناسب با محصول
ابعاد کارتن های صادراتی باید بسیار دقیق باشند و محصول را به صورت کامل در برگیرند و قابل چیدمان در کانتینرهای صادراتی نیز باشند.
_ توجه به ویژگی های محصول در کارتن
کارتن های صادراتی باید متناسب با نوع محصول موجود در آنها و در نظر گرفتن تمامی خواص و مشخصات محصول تولید گردند. به طور مثال در کارتن های میوه صادراتی وجود منافذ جهت عبور هوا و تازه ماندن محصول اهمیت ویژه ای دارد.
_درج مشخصات و علایم اختصاری
علایم اختصاری مانند تعداد چیدمان ، جهت چیدمان ، شرایط نگهداری ، علایم اجباری طبق قوانین کشور مقصد صادرات و … باید به صورت دقیق و خوانا بر روی کارتن بسته بندی محصولات صادراتی از طریق دستگاه چاپ فلکسو و یا لمینیت درج گردند.

شرکت کارنوپک انواع کارتن های صادراتی جهت صادرات انواع مواد غذایی نظیر میوه جات ، تخم مرغ ، خشکبار ، خرما ، گوشت و مرغ ، ماهی و … تولید می نماید.
ما با توجه به نیازهای محصولات صادراتی کارتن مناسب صادرات را طراحی می نماییم.
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و سفارش کارتن های تخصصی صادراتی با ما تماس بگیرید