کارتن سبزی و صیفی جات

کارتن سبزی و صیفی جات

در گذشته میوه جات در صندوق های چوبی بسته بندی می گردد اما با افزایش هزینه استفاده از چوب و زیان آور بودن قطع درختان برای محیط زیست رفته رفته جعبه های چوبی از چرخه بسته بندی میوه جات خارج گردید. پس از آن با افزایش بسته بندی های پلیمری و پلاستیکی میوه هم در جعبه هایی از جنس پلاستیک فشرده بسته بندی گردید که تا به امروز نیز این سبک بسته بندی کم و بیش مورد استفاده قرار می گیرد.

در سالیان اخیر با افزایش نگرانی های زیست محیطی و رقابتی شدن بازار و افزایش اهمیت طراحی و زیبایی بسته بندی ، استفاده از کارتن جایگزین سایر انواع بسته بندی گردید که مزیت هایی بسیاری برای تولید کنندگان به همراه دارد.

طیف متنوعی از نقشه برش و طرح های چاپ جهت بسته بندی میوه جات مورد استفاده قرار می گیرند.

کارتن های ساده فلکسویی ، سینی های کارتنی ، کارتن های تلسکوپی ، جعبه های دایکاتی و جعبه های لمینیتی از مدلهایی هستند که در صنعت بسته بندی میوه و تره بار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

در طراحی کارتن های میوه استفاده از رنگ های جذاب و اشکال میوه جات بر روی کارتنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در فرآیند تولید کارتنهای میوه عموما از کاغذهای بسته بندی با استحکام بالا و مقاوم در برابر رطوبت استفاده می گردد.

کارتن میوه

همچنین ورق های کارتنی مورد استفاده نیز معمولا از جنس کرافت مرغوب و یا مقوای با گرماژ بالا همراه با سلفون استفاده می گردد.

با توجه به تماس مستقیم میوه با کارتن بسته بندی و وجود رطوبت در میوه جات در طراحی مدل کارتن های میوه رعایت جزئیات اهمیت بالایی دارد. مواردی نظیر استفاده از کاغذ داخلی مرغوب در کارتن ، ایجاد سوراخ و دستگیره جهت عبور هوا ، چیدمان صحیح میوه داخل کارتن موجب حفظ تازگی و طراوت میوه و سبزیجات در طول زنجیره تامین می گردند.

ما مدل های متنوع از جعبه های کارتنی را با قابلیت بسته بندی دستی و اتوماتیک را به طور خاص برای میوه و سبزیجات تولید می کنیم.

بسته بندی میوه و سبزیجات

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *