جداکننده و مقسم کارتنی

بسیاری از محصولات برای چیدمان داخل کارتن نیاز به نگهدارنده و یا جدا کننده دارند. محصولاتی نظیر مواد غذایی با ظزف شیشه ای مانند سس های شیشه ای ، ترشیجات و … برای این که داخل کارتن به یکدیگر برخورد نکنند و در اثر حمل و نقل دچار آسیب و شکستگی نشوند با لایه های کارتنی به نام مقسم یا جداکننده کارتنی از یک دیگر جدا می شوند. برخی دیگر از محصولات نظیر محصولات شیمیایی ، روغن ها، اسپری ها و … برای جلوگیری از نشت مایع داخلشان و ریختن آن بر روی محصولات کناری داخل یک کارتن در داخل جداکننده های کارتنی چیده می شوند. همچنین بسته بندی بسیاری از محصولات نظیر قطعات الکترونیکی ، قطعات صنعتی ، قطعات پلاستیکی و … نیز جداکننده های کارتنی کاربردهای فراوانی دارند.

دلیل اصلی استفاده از جداکننده و مقسم کارتنی جلوگیری از خراش، برخورد و شکستن است.

با این وجود ظرفیت جعبه کارتن به سرعت پر خواهد شد.

همچنین ممکن از پوشال یا سایر پر کننده های دیگر جهت لرزیدن و تکان نخوردن استفاده کنیم.

در مواقعی بعد از انتقال ممکن است وسایل شما آسیب دیده باشند.

با استفاده از انواع مقسم جدا کننده می توانید در انرژی و سرمایه خود صرفه جویی کنید و از درست رسیدن بار تان به مقصد مطمئن شوید.

مقسم های کارتنی کم هزینه ترین و در عین حال مستحکم ترین گزینه جهت شبکه بندی داخل کارتن و جدا نمودن محصولات داخل جعبه از یکدیگر هستند. شرکت کارتن سازی کارنوپک علاوه بر تولید کارتنهای شمل انواع جداکننده های کارتنی را در ابعاد و اشکال متناسب با بسته بندی محصول شما ارائه می دهد.

سایر مطالب:

کارتن تخم مرغ

بسته بندی میوه وسبزیجات

جهت مشاوره و یا خرید هر گونه کارتن و جداکننده های کارتنی با ما تماس بگیرید.