جعبه های لمینیتی

جعبه های لمینیتی با کیفیت ترین نوع بسته بندی جهت محصولات مختلف هستند زیرا علاوه بر زیبایی و جذابیت چاپ ، به دلیل لمینیت شدن پوستر بر روی ورق های کارتنی استحکام بسیار بالایی دارند . شرکت کارنوپک طیف وسیعی از جعبه های لمینیتی را با استفاده از ترکیب های متنوعی از کاغذهای بسته بندی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

ورق کارتن لمینیتی

انتخاب جنس ورق جعبه های لمینیتی به عوامل متعددی نظیر وزن و حجم مظروف ، نوع مظروف ، شرایط نگهداری و شرایط لجستیک وابسته است. در تولید ورق جعبه لمینیتی نیز باید به عواملی نظیر استحکام بالا و قابلیت چاپ پذیری و برش پذیری مناسب توجه ویژه نمود.

انواع ورق مناسب جعبه های لمینیتی از لحاظ جنس ورق و ضخامت عبارتند:

ورق سینگل ( 2 لایه ) با ضخامت E فلوت ، Bفلوت، C فلوت

ورق 3 لایه با ضخامت E فلوت ، Bفلوت، C فلوت

ورق 5 لایه با ضخامت CE فلوت ، BCفلوت، BE فلوت

چاپ جعبه لمینیتی

در کارنوپک جعبه های کارتنی با استفاده از فرآیند چاپ افست و با توجه به اصول گرافیک و پس از شنیدن نیازهای مشتری طراحی و چاپ می گردد. در چاپ افست امکان چاپ 4 رنگ متفاوت و انواع رنگ های ترکیبی موجود می باشد که رنگ ها به وسیله زینک و فیلم چاپ برروی مقوای پشت طوسی ، مقوای کوتد ، مقوای گلاسه چاپ می شود.

فرآیندهای پس از چاپ

پس از چاپ مقوا توسط دستگاه چاپ افست جهت زیبایی بیشتر جعبه فرآینده های ورنی ، یو وی ، طلا کوب و سلفون کشی با توجه به طرح جعبه و سلیقه و نیاز مشتری بر روی پوستر چاپ شده انجام می گردد. در این مرحله فرآیندهای چاپ افست و پس از چاپ به اتمام رسیده و پوستر آماده شده توسط دستگاه لمینیت کشی بر روی ورق کارتنی سینگل ، سه لایه و پنج لایه چسبانده (لمینیت) می شود .

برش جعبه لمینیتی

بعد از اتمام مرحله چاپ ، کارتنهای لمینیت شده وارد مرحله برش می شوند که به روش دایکات انجام می پذیرد .

در برش دایکات انواع اشکال کارتن و سینی های کارتنی لمینیت شده با ابعاد مختلف قابل طراحی و اجرا هستند.

اتصال جعبه لمینیتی

فرآیند اتصال جعبه های لمینیتی به سه روش چسب ، منگنه و قفل کارتنی  انجام  می گردد .

عموما برای کارتن های لمینیتی در ابعاد کوچک یا با شکل خاص از اتصال قفلی استفاده می نماییم. برای کارتنهای لمینیتی با ابعاد متوسط از اتصال چسب استفاده می گردد و برای کارتنهای لمینیتی با ابعاد بزرگ منگنه جهت اتصال توصیه می گردد.

بسته بندی جعبه لمینیتی

پس از اتمام مرحله اتصال کارتنهای لمینت شده به تعداد دلخواه تسمه کشی شده و به صورت فله ای یا چیده شده بر روی پالت برای مشتریان ارسال می گردد.

تیم مشاوره و مهندسی محصول شرکت کارنوپک آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره در زمینه انتخاب ، طراحی و تولید جعبه های لمینیتی شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *