کارتن مواد شوینده و سلولزی

مواد شوینده همواره حساسیت های بالایی داشته و بسته بندی آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازار مواد شوینده و بهداشتی همواره رقابتی بوده و بسته بندی آن نقش پر رنگی در موفقیت یا عدم موفقیت برند در بازرا دارد.

خلاقیت در طراحی

در فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها مشتریان اولین برخورد را با بسته بندی محصول دارند و در اکثر موارد انتخاب نیز در همان دقایق اولیه مواجهه مشتری با محصول اتفاق می افتد لذا نمی توان از اهمیت طرح ، جنس و زیبایی بسته بندی در موفقیت یک محصول شوینده و بهداشتی به سادگی عبور کرد.

محصولات شوینده و بهداشتی از نیازهای اساسی خانوار و مورد مصرف روزانه هستند لذا به صورت پیوسته تولید می گردند و در حجم انبوه تولید و ارسال می گردند.

این امر سبب شده تا بازار شوینده یک بازار جذاب برای تولیدکنندگان بسته بندی و کارتن سازها باشد. در کوران این رقابت نقش خلاقیت ، قیمت مناسب ، کیفیت بالای محصول در جذب بازار بسیار پررنگ می باشد.

کارتن مواد شوینده و سلولزی

کیفیت و استحکام

این کارتن ها باید از استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار باشند تا بتوانند از آسیب های احتمالی زنجیره تأمین در امان مانده و محصول را سالم و بدون آسیب دیدگی به دست مشتری نهایی برسانند.

در تولید کارتن های مواد شوینده از ورق های 3 لایه C  فلوت و یا 5 لایه BC فلوت با استحکام بالا استفاده می گردد . باید دقت شود که اتصالات کارتن نیز به صورت صحیح انجام شود تا طی حمل و نقل و انبارش کارتن از فرم خارج نشود.

از سویی دیگر وجود رطوبت در محصولات شوینده و بهداشتی حساسیت بسته بندی آن را دو چندان کرده و باید از کارتن های با فلوتینگ مقاوم در برابر رطوبت که در بازار به فلوتینگ مازندران یا فلوتینگ نیشابور معروف هستند در تولید آنها استفاده نمود.

شرکت کارنوپک با تولید کارتن های مواد شوینده و بهداشتی در ابعاد و طرح های متنوع آماده همکاری در زمینه طراحی و تامین کارتن های شوینده و بهداشتی تولید کنندگان گرامی می باشد.

کارتن مواد شوینده و سلولزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *